Bu tür durumlarda bildirimler dijital olarak iletilecek. My Bpost uygulaması veya e-posta üzerinden gönderilecek bu bildirimlerle Belçika’daki tüm paket teslimatları daha çevreci ve pratik bir sisteme geçiş yapacak. Bpost, dijital bildirim sisteminin, şu anda 4 milyon 300 bin Belçikalı tarafından kullanılan My Bpost uygulamasının başarısından kaynaklandığını belirtiyor.
Kağıt Tasarrufu ve Çevre Dostu Yaklaşım
Yeni uygulama sayesinde Bpost, yılda 394 ton CO2 ve 302 ton kağıt tasarrufu sağlamayı hedefliyor. Bu, kağıt kullanımında %97 oranında bir azalma anlamına geliyor.
Üç İstisna ile Kağıt Notlar Devam Edecek
Yeni kurala 3 istisna getirildi. Gönderici bir şahıs olduğunda, gönderiyle ilişkili bir e-posta adresi bulunmadığında veya taahhütlü gönderilerin teslimat tercihleri My Bpost uygulaması üzerinden ayarlanamadığında, geri dönüştürülmüş kağıttan ziyaret notları bırakılmaya devam edilecek.
My Bpost Uygulaması ve Kullanıcı Avantajları
My Bpost uygulaması, tüm paketleri, taahhütlü gönderileri ve diğer posta ürünlerini dijital ortamda topluyor. Müşteriler, bu uygulama sayesinde gönderilerin durumunu takip edebilir, teslimat tercihlerini değiştirebilir ve izin verebilir. Yeni uygulamayla birlikte, ziyaret notları da dijital olarak alınabilecek.
Bpost’un CEO’su Chris Peeters, müşterilere daha iyi, hızlı ve kolay bir hizmet sunmayı hedeflediklerini belirterek, bu dijital geçişin sadece bir başlangıç olduğunu ve gelecekte teslimat zamanını ve yerini daha fazla kontrol edebilecek düzenlemelerin yapılacağını vurguladı.